Kan du genkende nogle af de her scenarier i din virksomhed?

Scenarie 1

Salgsafdelingen lukker store aftaler uden at tjekke ind med resten af organisationen.

Store ordrer er fantastiske – men kun hvis resten af organisationen er klar til at levere. Når salgsafdelingen og produktionen arbejder i hver sin retning, bliver det svært at planlægge og prioritere. Det kan skabe unødvendig pres og i sidste ende tære på arbejdsglæden. 

Hos Gentium hjælper vi jer med at skabe bedre samspil mellem salg og resten af organisationen, så jeres ordrer bliver en gevinst i stedet for en belastning. 

Scenarie 2

Der lander kontinuerlige sygemeldinger på dit skrivebord, og det presser resten af organisationen.

Når sygemeldinger bliver en vedvarende udfordring, lander der ofte et stort pres på de medarbejdere, der er tilbage. Det kan føre til stress, frustration og lav trivsel – og i sidste ende påvirke hele arbejdsmiljøet. 

Vi hjælper dig med at finde årsagerne bag sygemeldingerne og lave en plan for, hvordan I mindsker belastningen og forbedrer arbejdsmiljøet. 

Scenarie 3

Dine ledere er så optagede af at tage hensyn, at det bliver medarbejderne, der styrer retningen.

Når hensyn bliver den drivende kraft blandt ledere, risikerer organisationen at miste kursen – og at vigtige beslutninger bliver truffet på baggrund af personlige præferencer frem for organisationens overordnede mål. 

Hos Gentium hjælper vi dig med at genfinde ledelsesretningen samtidig med at medarbejderne føler sig hørt og engageret.

Vil du have uforpligtende sparring på dine udfordringer?

Så er du meget velkommen til at kontakte os.